Home » , , » Arcade Fire - Supersymmetry (Letra Traducida)

Arcade Fire - Supersymmetry (Letra Traducida)

Written By Admin on viernes, 1 de noviembre de 2013 | 6:04

Letra Traducida de Arcade Fire - Supersymmetry (Reflektor, 2013)

Arcade Fire - Reflektor

Arcade Fire - Supersymmetry

I know you're living in my mind
It's not the same as being alive
I know you're living in my mind
It's not the same as being alive

Supersymmetry
Supersymmetry

If telling the truth is not polite
Then I guess you'll have to fight
If telling the truth is not polite
Then I guess we'll have to fight

Supersymmetry
Supersymmetry
Supersymmetry
Supersymmetry

I lived for a year
In the bed by the window
Reading books, better than memories
Wanna feel the seasons passing
Wanna feel the spring

Of supersymmetry
Supersymmetry
Supersymmetry
Supersymmetry

It's been a while since I've been to see you
I don't know where, but you're not with me
Heard a voice, like an echo
But it came from you

Supersymmetry
Supersymmetry
Supersymmetry
Supersymmetry

Ah, lalala lala
Ah, lalala lala
Ah, lalala lala
Ah, lalala lala

Supersymmetry
Supersymmetry

Sé que vives en mi cabeza
No es lo mismo que estar vivo
Sé que vives en mi cabeza
No es lo mismo que estar vivo

Supersimetria*
Supersimetria*

Si decir la verdad no es educado
Entonces supongo que tendrás que pelear
Si decir la verdad no es educado
Entonces supongo que tendremos que pelear

Supersimetria*
Supersimetria*
Supersimetria*
Supersimetria*

Viví durante un año
En la cama al lado de la ventana
Leyendo libros, mejor que recuerdos
Quiero sentir las estaciones cambiar
Quiero sentir la primavera

De supersimetria*
Supersimetria*
Supersimetria*
Supersimetria*

Ya ha pasado un tiempo desde que fui a verte
No sé donde, pero no estás conmigo
Escuché una voz, como un eco
Pero venía de ti

Supersimetria*
Supersimetria*
Supersimetria*
Supersimetria*

Ah, lalala lala
Ah, lalala lala
Ah, lalala lala
Ah, lalala lala

Supersimetria*
Supersimetria*
* La supersimetría es una teoría de física. Más info: Supersimetría en la wikipedia
Share this article :

0 comentarios:

Publicar un comentario

Template information

Random Post

Comment

Popular Posts

 
Copyright © 2013. Guia Monterrey - Todos los derechos reservados.
Diseñado por @OscarStones